Mechanik pod podniesionym samochodem korzystający z pistoletu natryskowego z wężem i sondą do czyszczenia filtra cząstek stałych w silniku wysokoprężnym

Czyszczenie filtra DPF zamiast jego wymiany

Sprawdzona skuteczność i bezpieczeństwo

Bez kosztownego demontażu

Ponad 250 000 pomyślnych testów

Opatentowana technologia czyszczenia filtra DPF

Przeciążony filtr cząstek stałych to kosztowny problem.

Wymiana kosztuje niemałe pieniądze. Nowy filtr DPF może kosztować od 1000 do 6000 euro. Do tego trzeba dodać kilkudniowe pozostawienie samochodu w warsztacie oraz koszty wynajmu samochodu zastępczego.

Rozwiązanie firmy TUNAP: czyszczenie zamiast wymiany

  • Stworzone z myślą o satysfakcji klienta
  • Filtr DPF szybko odzyskuje sprawność
  • Czyszczenie filtra DPF nie wymaga kosztownego demontażu
  • Nasze rozwiązanie uzyskało aprobatę techniczną wiodących producentów
  • Ogromne oszczędności kosztów
  • Środki zapobiegawcze, które zapewnią Twoim klientom mobilność w dłuższej perspektywie czasowej
  • Rozwiązanie sprawdzone ponad ćwierć miliona razy
Pistolet natryskowy TUNAP z wężem i sondą wraz z dwoma butelkami płynu czyszczącego

Produkty TUNAP do czyszczenia filtra cząstek stałych

microflex® 931 i 932

Zestaw do czyszczenia filtrów cząstek stałych (DPF) do silników wysokoprężnych składa się z niepalnego i niezawierającego metali środka czyszczącego oraz roztworu płuczącego. Proces opracowany i opatentowany przez firmę TUNAP nie wymaga czasochłonnego demontażu filtra DPF.

  • Czyszczenie bez demontażu filtra cząstek stałych
  • Niepalny
  • Neutralny preparat bez popiołu i metalu
  • Odparowywanie bez pozostałości
  • Zgodność materiałowa

Porównanie filtrów DPF

Przed
Zapala się elektroniczna lampka kontrolna, pojazd nie ma już mocy i zużywa bardzo dużo paliwa? Filtr cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych ma jedynie ograniczoną zdolność do przechowywania cząstek stałych. Począwszy od pewnej ilości sadzy, jej cząsteczki muszą zostać spalone w procesie regeneracji na CO₂ i popioły. Z różnych powodów proces regeneracji nie rozpoczyna się, a w konsekwencji filtr DPF zapycha się cząsteczkami sadzy.
Czyszczenie
Zdjąć czujnik ciśnienia lub odłączyć filtr od rury wydechowej i włożyć sondę do natryskiwania w otwór wykonany zgodnie z kierunkiem natrysku w kierunku filtra cząstek stałych. Po oczyszczeniu za pomocą koncentratu płuczącego filtr cząstek stałych należy wypłukać. Następnie należy ponownie zamontować czujnik ciśnienia lub zamontować filtr na rurze wydechowej i pozostawić silnik pracujący ze zmiennymi prędkościami na ok. 15 minut. Na koniec należy wykonać jazdę próbną trwającą co najmniej 30 minut i w razie potrzeby uruchomić ręcznie regenerację filtra za pomocą testera.
Po
Firma TUNAP jest pierwszym producentem, który opracował opatentowany system oczyszczania filtra cząstek stałych, za pomocą którego zatkane filtry cząstek stałych mogą być czyszczone w warunkach zamontowania, szybko, łatwo i znacznie taniej niż w przypadku wymiany filtra.

Bestseller

microflex® 931
Środek do czyszczenia filtra cząstek stałych