Przeciążony filtr cząstek stałych to kosztowny problem.
Wymiana kosztuje niemałe pieniądze. Nowy filtr DPF może kosztować od 1000 do 6000 euro. Do tego trzeba dodać kilkudniowe pozostawienie samochodu w warsztacie oraz koszty wynajmu samochodu zastępczego.
Rozwiązanie firmy TUNAP: czyszczenie zamiast wymiany
- Stworzone z myślą o satysfakcji klienta
- Filtr DPF szybko odzyskuje sprawność
- Czyszczenie filtra DPF nie wymaga kosztownego demontażu
- Nasze rozwiązanie uzyskało aprobatę techniczną wiodących producentów
- Ogromne oszczędności kosztów
- Środki zapobiegawcze, które zapewnią Twoim klientom mobilność w dłuższej perspektywie czasowej
- Rozwiązanie sprawdzone ponad ćwierć miliona razy

Produkty TUNAP do czyszczenia filtra cząstek stałych
microflex® 931 i 932
Zestaw do czyszczenia filtrów cząstek stałych (DPF) do silników wysokoprężnych składa się z niepalnego i niezawierającego metali środka czyszczącego oraz roztworu płuczącego. Proces opracowany i opatentowany przez firmę TUNAP nie wymaga czasochłonnego demontażu filtra DPF.
- Czyszczenie bez demontażu filtra cząstek stałych
- Niepalny
- Neutralny preparat bez popiołu i metalu
- Odparowywanie bez pozostałości
- Zgodność materiałowa
Bestseller
Porównanie filtrów DPF


Innowacyjna technologia czyszczenia filtra DPF
Porównaj różne sposoby: Zakup nowego filtra cząstek stałych, filtr cząstek stałych czyszczony po demontażu i wysyłce do regeneracji oraz opatentowana technologia TUNAP czyszczenie filtra DPF bez demontażu.
TUNAP korzyści
FAQ
Najczęściej zadawane pytania na temat czyszczenia DPF TUNAP
Dlaczego zapchał się filtr DPF?
Istnieją różne powody zapchania filtra cząstek stałych. Najczęściej spotykane są:
- Zanieczyszczone/ uszkodzone wtryskiwacze paliwa
- Zanieczyszczony/ uszkodzony system EGR
- Zła jakość paliwa
- Niekorzystny profil jazdy: użytkowanie i jazda głównie w warunkach miejskich (korki), krótkie odcinki jazdy, a tym samym brak możliwości automatycznej regeneracji filtra DPF
Jakie są dostępne metody czyszczenia filtra DPF?
- Czyszczenie filtra cząstek stałych bez demontażu (TUNAP Czyszczenie filtra DPF)
- Czyszczenie filtra po jego zdemontowaniu
Jak długo filtr DPF pozostaje po czyszczeniu pozostanie czysty?
Filtry cząstek stałych oczyszczony za pomocą technologii TUNAP jest porównywalny z nowym filtrem cząstek stałych. Aby upewnić się, że funkcje filtra cząstek stałych pozostanie właściwa przez długi czas, trzeba znaleźć i wyeliminować przyczyny zablokowania, w przeciwnym razie filtr może zapchać się ponownie.
Czy płyn do czyszczenia filtra cząstek stałych TUNAP jest palny?
TUNAP płyn do czyszczenia filtrów cząstek stałych jest niepalny.
Kto weryfikuje skuteczność technologii TUNAP czyszczenia filtra cząstek stałych DPF?
Die VERT® Association (Weryfikacja Technologii Redukcji Emisji) weryfikuje i rekomenduje technologię czyszczenia filtra cząstek stałych DPF.
Kiedy należy wymienić filtr cząstek stałych DPF?
Ogólnie rzecz biorąc, filtry cząstek stałych musi być wymieniony jeśli rzeczywiście uległ uszkodzeniu mechanicznemu (wypalenie w wyniku wysokiej temperatury, naruszona struktura rdzenia). Gdy filtr jest zablokowany w wyniku nadmiernego nagromadzenia sadzy, wystarczające jest wyczyszczenie filtra by przywrócić jego sprawność.
Jaki czyszczenia filtra cząstek stałych technologią TUNAP wpływa na katalizatory systemu SCR i NSC?
Zasadniczo, katalizatory SCR i NSC nie mają nic wspólnego z czyszczeniem filtra cząstek stałych. Komponenty te są instalowane w nowszych typach pojazdów (głównie Euro 6) do redukcji tlenków azotu (NOx). Gdy filtr cząstek stałych jest czyszczony, jedynie system ma kontakt z płynem czyszczącym w przypadku gdy jest opróżniony.
Jak mogę zapobiegać ponownemu zapchaniu filtra DPF?
Aby zapobiec kolejnemu zatkaniu filtra cząstek stałych, należy wyeliminować przyczyny jego zablokowania:
- Microflex 989 Injector Preparat do bezpośredniego czyszczenia układu wtryskowego: Uwalnia wtryskiwacze osadów związanych z paliwem, takich jak osady węgla (nagar) lub żywicy.
- Microflex 925/926 EGR System Cleaner: Innowacyjna technologia XFoam rozpuszcza i usuwa uporczywe zanieczyszczenia w układach recyrkulacji spalin EGR i ukladach dolotowych i wydechowych (kolektory).
- Jakość paliwa zmienia się od stacji do stacji. Regularne dodawanie dodatku ochronnego układu tryskowego Microflex 984 zapobiega zanieczyszczeniu w wtryskiwaczy i wydłuża ich żywotność (smarowanie, usuwanie wilgoci, ochrona przed korozją i bio-komponentami).
- Jazda na dłuższych dystansach (najlepiej na autostradach) z większym obciążeniem dla silnika.
- Regularne stosowanie do paliwa systemowego dodatku Micrologic 184 dla filtrów cząstek stałych. Regularne stosowanie dodatku może również zapobiec zatkaniu filtra cząstek stałych, nawet przy niekorzystnym profilu jazdy.
Czy czyszczenie filtra cząstek stałych technologią TUNAP jest przyjazne dla środowiska?
Podczas TUNAP czyszczenia filtra cząstek stałych, osady sadzy w filtrze cząstek stałych rozpuszczają się, a następnie zostają spalane, tworząc CO2, jak podczas normalnej regeneracji filtra. Nie ma żadnych dodatkowych skutków dla środowiska. Czyszczenie również zapobiega negatywnemu działaniu na środowisko naturalne, które ma miejsce przy produkcji nowego filtra cząstek stałych. Na przykład poprzez wykorzystanie materiałów i zużycia energii podczas wytwarzania nowej części (nowego filtra).